Hembusan Suara

Sepeda

Hello kang Jaka, kumaha damang? Gimana rasanya tinggal beberapa hari di Kota Agra kemarin bareng ceu Romlah? Bedanya sama di Bandung apa?

Alhamdulillah, cageur. Alaaah… Agra mah teu jauh beda jeung Bandung. Hampir sarua malah. Urang kamari salah tempat, nyaho Agra jiga kitu mendingan ka kota sejenna.

Gimana kitu, kang? Persamaannya dengan Bandung apa gitu? Jadi, kang Jaka nyesel nih?

Na aisia nanya teh jiga nu ngajak gelut, hiji-hiji koplok nanya teh. Tapi geus kagok, keun ku urang jawab. Agra teu jauh beda jeung Bandung. Lamun Bandung boga Ci Kapundung, Agra boga Ci Yamuna, eh salah Sungai Yamuna maksud teh. Salian ti eta, Agra deukuet oge ka ibukota India, New Delhi. Jarakna hampir sarua jiga Bandung – Jakarta kitulah. Hiji deui, Taj Mahal nu melegenda eta sihoreng geus jiga Masjid Agung Bandung. Rame, loba jalema. Jigana Bandung – Agra emang lil ibarat adi lanceuk. Hahaha…

Wah, gitu yah kang. Hmmm,,, jadi pengen ke sana. Terus,,, terus cenah kang Jaka sasapedahan sama ceu Romlah saat mau menuju Taj Mahal, salah satu teman saya posting di akun twitternya. Ramai yang bilang foto kang Jaka itu udah kaya Soekarno dan Fatmawati loh, kang.

Soekarno ya Soekarno, urang nya urang. Fatmwati ya Fatmawati, Romlah ya Romlah. Beda. Emang pose di foto jiga nu sarua, tapi beda lah. Leuwih keren alurang atuh aisia koplok.

Eh tapi kang, itu naik sepeda boncengan so-so romantis gitu bukan karena mobil yang nganterin akang itu bannya bocor kan, kang?

Na aisia, yeuh, aing leuwih romantis batan Soekarno. Aing mah pas dek ka Taj Mahal emang niat sapedahan ngabonceng Romlah. Ditambah harita cuaca sorena ngeunaheun. Lain dudak dadak, urang geus romantis saprak ti jero pikiran. Sapedahan jiga kitu emang geus jadi karesep urang. Lain pencitraan etamah, beul.  Ngan hiji nu dihanjakalkeun, kuota beak jadi teu bisa IG live-an.

Maaf, kang. Ih si akang meni galak kitu, saya kan cuma nanya-nanya aja. Ya, bagus lah. Gitu dong, sepedahan tuh jangan gara-gara karena lagi musim aja. Harus konsisten. Jangan ntar setahun dua tahun ke depan,  ke mana-mana pake motor lagi, pake mobil lagi. Kalau pake sepeda kan nanti ceu Romlah bisa lebih romantis. Ngusapin keringat kang Jaka, misalnya. Wittuiwwwwit…

KOPLOK!!! Ka aing eta teh???

Iklan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s